تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی با نخست‌وزیر معروف در مترو هند +تصاویر

سلفی با نخست‌وزیر معروف در حال مترو‌سواری+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گرفتن عکس‌های سلفی یکی از نمونه های پر طرفدار عکاسی در بین مردم است، به طوریکه این کار در افراد جوان‌تر به نوعی اعتیاد تبدیل شده است. این روزها اگر گالری تلفن همراه افراد را جست‌و‌جو کنید، بطور حتمی با تعدادی عکس سلفی مواجه می‌شوید که آنها از زوایای مختلف از خود و یا دیگران ثبت کرده اند.

این بازار داغ سلفی گرفتن‌ها بیش از همه گریبان‌گیر افراد معروف و چهره هاست، به شکلی که در محافل عمومی غالبا افراد سعی در گرفتن عکس سلفی با آنها را دارند. "نارندا مودی" نخست وزیر فعلی هند نیز از جمله افراد مهمی است که به تازگی در حال متروسواری در مترو دهلی نو مجبور به انداختن عکس سلفی از سوی مردم شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر سلفی گرفته شده با نخست وزیر هند را مشاهده کنید:

سلفی با نخست‌وزیر معروف در حال مترو‌سواری+عکس

سلفی با نخست‌وزیر معروف در حال مترو‌سواری+عکس

سلفی با نخست‌وزیر معروف در حال مترو‌سواری+عکس

سلفی با نخست‌وزیر معروف در حال مترو‌سواری+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی با نخست‌وزیر معروف در مترو هند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..