تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام متفاوت وزیر ارتباطات به احترام شهدای اهواز

اقدام متفاوت وزیر ارتباطات به احترام شهدای اهوازبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات در نخستین روز سفر به استان اصفهان و در شورای اداری این استان، شش پروژه توسعه ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با سرمایه گذاری ای ۴۰۵ میلیارد تومان افتتاح‌ کرد. وی افزود: در یک سال گذشته برای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان اصفهان سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده که امروز در قالب شش پروژه افتتاح شد.

اما نکته جالب مراسم بهره‌برداری این بود که آذری جهرمی به احترام شهدای عملیات تروریستی دو روز گذشته در اهواز مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان اصفهان را لغو و تنها با ذکر صلواتی بهره برداری از این پروژه ها را آغاز کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام متفاوت وزیر ارتباطات به احترام شهدای اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..