تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار خراسان رضوی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است

استاندار خراسان رضوی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالله حاتمیان دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با وجود قابلیت‌ها و مزایایی که دارد می‌تواند به توسعه بسیاری دست پیدا کند، اما متاسفانه بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان توسعه نیافته در سطح کشور است.

وی افزود: باید این موضوع را مورد توجه قرار داد و نیاز است کسی که سکان این استان را در آینده به دست می‌گیرد به شاخصه‌های اقتصادی توجه بسیار زیادی داشته باشد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: البته استاندار فعلی خراسان رضوی نیز تا حدود زیادی به همه بخش‌های اداره استان توجه داشت، اما این امکان وجود داشت که به فضای اقتصادی توجه بیش‌تری شود.

حاتمیان  گفت: استانداران خراسان رضوی در طول سال‌های گذشته دید غیر اقتصادی داشته‌اند که باید این روند تغییر کند.

وی افزود: اگر استاندار آینده بیش‌تر انرژی خود را در زمینه‌های توسعه اقتصادی به کار نبرد این عقب ماندگی که هم اکنون وجود دارد ادامه پیدا می‌کند به هر حال بررسی‌ها نشان از این دارد که استاندار فعلی خراسان رضوی تغییر می‌کند.

انتهای پیام//ا.س

منبع : تسنیم

استاندار خراسان رضوی رفتنی شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار خراسان رضوی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..