تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالف احداث تقاطع غیر همسطح افسران هستم

فائزه عبداللهی عضو شورای شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی که شهرداری با آن مواجه است برای اجرای طرح‌ها و هزینه‌هایی که صرف می‌شود باید اولویت بندی انجام دهیم.

وی ادامه داد: چندین بار از مجموعه شهرداری درخواست کردم که با مطالعات و بررسی دقیق و با نظرات مشاورین، طرحی بزرگ به مرحله اجرا برسد.

عبدالهی گفت: مطالعات طرح احداث تقاطع غیر همسطح بلوار ۶۰ متری افسران کافی نیست.

عضوشورای شهر افزود: با اجرای این طرح افسران و انجیراب جدا می‌شود و خیابان بیست متری بسته می‌شود و دسترسی آن پر خطر خواهد بود.

عبدالهی گفت: اعتباراجرای این طرح بالا است و در طرح‌های ترافیکی نمی‌شود یک مقطع زمانی خاص را در نظر گرفت و باید صفر تا صد اثرات اجرای این طرح و خطر آفرینی آن را بررسی کرد.

وی ادامه داد: به علت وجود بحران‌های ترافیکی سطح شهر و با توجه به بودجه شهرداری گرگان اجرای این طرح به صرفه نیست و بنظرم اجرای طرح احداث تقاطع غیر همسطح افسران در اولویت شهری نیست.

وی گفت: در اجرای این طرح بر آورد واقعی انجام نشد و بخشی از مسیر باید در تملک شهرداری باشد و شهرداری اصلاح هندسی طرح را انجام نداد و این اصلاحیه به شکل رسمی به شورای شهر ابلاغ نشد.

فائزه عبدالهی گفت: با اجرای اصلاح هندسی این طرح، سرنوشت برج گرگان و میدان بسیج نامشخص است.

عبدالهی عضو شورای شهر گفت: با همین میزان اعتبار طرح احداث تقاطع غیر همسطح افسران براساس طرح جامع ترافیکی می‌توان چندین طرح در سطح گرگان عملیاتی کرد.

عبدالهی گفت: به علت خطر آفرینی و نداشتن الویت به این طرح رای ندادم.

عضوشورای شهر گرگان گفت: وضعیت املاک شهرداری برای اختصاص ۱۳ میلیارد املاک به طرح احداث غیر همسطح افسران مشخص نیست و این املاک باید از طریق مناقصه واگذار شود.

انتهای پیام /ع/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالف احداث تقاطع غیر همسطح افسران هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..