تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چندین المان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در سنندج نصب شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی باتبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش  به تمامی معلمان و دانش آموزان گفت: امسال در راستای آماده سازی سطح شهر و استقبال از مهر ماه از سوی سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری برنامه ریزی و تمهیدات لازم صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش واحد خدمات شهری مناطق، بصورت ویژه عملیات تنظیف و شست و شوی محوطه مقابل مدارس و داخل مدارس سطح شهر انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج ادامه داد: این سازمان هم در راستای رسالت خود در خصوص ایجاد فضای با نشاط به ویژه در مناسبت های مختلف اقدام به نصب چندین المان مناسبتی در میادین و مقابل مدارس سطح شهر کرد.

شریفی یادآور شد: این المان ها شامل تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به زبان کردی و فارسی است و در چند نقطه از سطح شهر نصب شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چندین المان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در سنندج نصب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..