تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش ملی «دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی» در قم

برگزاری همایش ملی «دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی» در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت الاسلام سید محمد حسین عظیمی دبیر همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی   قبل از ظهر دوشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با بیان اینکه قرآن به راه پایدار هدایت می‌کند،گفت: در طول تاریخ، فقه شیعه پایدارترین فقه بوده زیرا فقیهان شیعه ارتباطشان با قرآن کریم بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: اخیراً فقیهان شیعه را متهم می‌کنند که فتوای آنان مستند به قرآن نیست و ما برای پاسخگویی به این اتهام همایش ملی دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی را برگزار می‌کنیم.

دبیر همایش ملی دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی بیان کرد: ثابت شدن رابطه فقاهت و مرجعیت و قرآن و همچنین جالب بودن دیدگاه‌های آیت الله فاضل لنکرانی برای دانشجویان این عرصه از دلایل برگزاری این همایش است.

وی تصریح کرد: همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی، مقدمه‌ای برای برگزاری همایش‌های بزرگ از حیث محتوا و ظاهر همایش می‌باشد.

حجت الاسلام عظیمی عنوان کرد: این همایش در یازده محور اعجاز، قرائت، اصول تفسیر، تحریف ناپذیری، وحی شناسی، جمع قرآن، ناسخ و منسوخ، محکم و متشابه، خطابات قرآن، حجیت ظواهر و ظاهر و باطن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال مقالات یکم آذرماه است و مهلت تکمیل مقالات پنجم دی‌ماه می‌باشد. همچنین زمان برگزاری همایش هجدهم بهمن همزمان با سالروز وفات آیت الله فاضل خواهد بود.

گفتنی است برای این همایش قرارداد ۲۰ مقاله سفارشی امضا شده و در روز برگزاری از چندین جلد کتاب رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

همایش ملی «دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی» برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش ملی «دیدگاه‌های قرآنی آیت الله فاضل لنکرانی» در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..