تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان سابقه‌دار مغازه‌ها در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد؛

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،سرهنگ احمد کرمی  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در قم توسط سرنشینان یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه پراید 111، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات لازم، محل اختفای متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی عملیات پلیسی 3 نفر در این رابطه توسط واحدهای گشتی کلانتری 11، 16، 14 دستگیر شدند.

کرمی با اشاره به دستگیری 3 نفر مالخر در این رابطه،تصریح کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: سپس با انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان و مواجه با مدارک به‌دست‌آمده به 18 فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کردند.

اعتراف سارقان داخل خودرو به 40 فقره سرقت در قم

سرهنگ صیاد درویشی نیز در بیان جزئیات این خبر تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با تلاش مأموران استان، 2 سارق داخل خودرو دستگیر و به 40 فقره سرقت اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اعتراف این افراد به 40 فقره سرقت داخل خودرو،عنوان کرد: در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته وی، تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه متهم و همدستش حین پرسه زنی در سطح شهر شناسایی و دستگیر شدند.

درویشی در خاتمه با توصیه به شهروندان، خواست: خودروی‌شان را به تجهیزات بازدارنده و وسایل ایمنی تجهیز کنند.

انتهای پیام/ح

باند سارقان سابقه‌دار مغازه‌ها در قم دستگیر شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان سابقه‌دار مغازه‌ها در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..