تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Torque Drift 1.1.61 – بازی مسابقه ای نیروی دریفت برای اندروید

بازی موبایل Torque Drift اثر بسیار هیجان انگیزی در سبک مسابقه ای است و می توانید رقابت های اتومبیل رانی را در گرافیکی بسیار عالی به شما ارائه کند. مسیرهای بازی بسیار سرسبز هستند و شامل شرایط آب و هوایی مختلفی می شوند. تجربه این بازی بسیار زیبا است و خواهید دید که ماشین های زیادی در انتظار شما خواهند بود. هر کدام از ماشین ها را می توانید ارتقا دهید و ویژگی های جالبی را به آنها اضافه کنید. این بازی صحنه ای برای رقابت های جهانی می باشد و می تواند شما را به ریشه های اتومبیل رانی بازگرداند. بنابراین باید حواستان به همه چیز باشد و جزو بهترین ها باشید.

با دانلود Torque Drift یک رقابت در زمینه دریفت در انتظار شما می باشد و اگر بتوانید پیروز مسابقات شوید، پول زیادی پرداخت می شود و می توانید از ان برای خرید ماشین های جدید و ارتقاهای بازی استفاده کنید. قطعا گرافیک بازی مجذوبتان خواهد کرد و می توانید تجربه ای به مراتب زیبا و ناب را در بازی تجربه کنید.

Torque Drift 1.1.61 Apk + Mod + Data

کاور-Torque-Drift

*/ ]]> اسکرین-شات-torque-drift اسکرین-شات-torque-drift اسکرین-شات-torque-drift info

Torque Drift is a full fledged mobile drifting game. Start as a grass roots drifter, build your car, earn sponsors, and compete on the world stage in online multiplayer tandem battles!

WHAT’S NEW
Sup Drifters,

Open beta has started! Jump in and let us know what you think on the “Torque Drift Open Beta” group on Facebook. If you find any bugs please use the report bug feature in the settings menu as this will help us fix the problem.

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (leagueofmonkeys.torquedrift) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Torque Drift 1.1.61 – بازی مسابقه ای نیروی دریفت برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..