تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعید راد: دیگر در مورد آدام حرف نمی‌زنم

۷۷۵۸۲۱

۲۷۰۳ بازدید

در روزی که بازی پرسپولیس در برابر سپیدورد گره خورده بود شلیک دیدنی آدام همتی سه امتیاز شیرین برای پرسپولیس به ارمغان آورد تا تیم پیش از دربی روحیه بگیرد.

ورزش سه: صحبت برانکو بعد از بازی نشان می داد آدام از اینکه نوه سعید راد بازیگر مطرح سینما است طعنه های زیادی شنیده است. حتما خیلی ها با نیش و کنایه به او گفته اند سعید راد اگر واسطه نمی شد او جایی در پرسپولیس و حتی شاید در فوتبال نداشت.

و این گل دیدنی خط بطلانی بود بر همه این حرف های تلخ که در ماه ها و شاید سال های اخیر به آدام زده شد. گلی که همتی زد نشان داد او هم می تواند مثل همه بازیکنان در ترکیب تیم موثر بازی کند و راه خود را در این فوتبال پیدا کند.

سعید راد که پیش از این در مورد آدام صحبت می کرد این بار وقتی با تماس ما مواجه شد با لحن مهربانانه ای گفت: تصمیم گرفتم دیگر در مورد آدام صحبتی نداشته باشم. او بازیکن تیم پرسپولیس است و اگر سوالی دارید بهتر است از خود او بپرسید. آدام شخصیت مستقلی دارد و می تواند در مورد بازی با شما حرف بزند. همین طور گلی که در این بازی زده است و...

نکته جالب وقتی شلیک دیدنی آدام تبدیل به گل شد برانکو شادتر از همه بود. هم به خاطر پیروزی پرسپولیس و همین که زننده گل همتی بود. حتما سرمربی تیم پرسپولیس هم همان طور که در صحبت هایش بدان اشاره کرد از طعنه هایی که به آدام زده می شد ناراحت می شد به این خاطر که پای او هم در این ماجرا در میان بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعید راد: دیگر در مورد آدام حرف نمی‌زنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..