تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از وضعیت سلامت مجروحان بستری حادثه تروریستی اهواز

آخرین جزئیات از وضعیت سلامت مجروحان بستری حادثه تروریستی اهوازبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز پس از حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور در مراکز درمانی اهواز از مجروحان این حادثه عیادت کرد.

وزیر بهداشت اظهار کرد: جا دارد از کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان های اهواز و همچنین اورژانس تشکر کنم، چراکه زیر بارش گلوله، مصدومین را به سرعت انتقال داده و تحت درمان قرار دادند.

هاشمی یادآوری کرد: آمادگی پزشکان خوزستان در ارائه خدمات درمانی فوق العاده بالاست و حضور به موقعی در حوادث دارند.

وزیر بهداشت همچنین از اقدام ارزشمند هموطنان در اهدای خون به مجروحان این حادثه تروریستی قدردانی کرد و درخصوص آخرین وضعیت مجروحان گفت: تقریبا حال همه مجروحان مساعد است و تنها یک نفر از نظر علائم بالینی شرایط متعادلی ندارد.

وی در پایان افزود: همه مجروحان به تدریج ترخیص خواهند شد و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

حال عمومی مصدومان حادثه تروریستی اهواز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از وضعیت سلامت مجروحان بستری حادثه تروریستی اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..