تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش وزیر ارتباطات به تماشاگران ورزشگاه نقش جهان +تصویر

خبر خوش وزیر ارتباطات به تماشاگران ورزشگاه نقش جهان +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب کاربری خود در توئیتر با هشتگ #گزارش_مردم از افتتاح 5 طرح بزرگ ارتباطاتی در استان اصفهان خبر داده است. او همچنین به تماشاگران ورزشگاه نقش جهان مژده داده که از این پس می توانند از خدمات اینترنت وای فای استفاده نمایند. وزیر ارتباطات در حساب کاربری خود نوشت:

امروز همزمان با افتتاح ۵ طرح بزرگ ارتباطاتی در استان اصفهان، ورزشگاه نقش جهان اصفهان به شبکه فیبرنوری کشوری متصل و خدمات اینترنت وای فای برای تماشاگران این ورزشگاه ایجاد شد.

خبر خوش وزیر ارتباطات به تماشاگران ورزشگاه نقش جهان +تصویر

گفتنی است؛ صبح امروز (دوشنبه) طی مراسمی و با حضور سید حسین دهدشتی معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست و تعدادی از مشاوران و مدیران وزارت ارتباطات، پروژه اتصال ورزشگاه نقش جهان به فیبرنوری و تجهیز به شبکه دسترسی به اینترنت وای فای که با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات احداث شده بود، رسما به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش با افتتاح این پروژه تصاویر بازی های برگزار شده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان که به عنوان ورزشگاه خانگی باشگاه فولاد سپاهان شناخته می شود، از طریق ۳۷ دوربین مستقر در این‌ ورزشگاه ابتدا به اتاق تصویر ورزشگاه فرستاده و از آنجا به مرکز صداوسیمای اصفهان ارسال می شود.

همچنین با نصب ۱۱ نقطه دسترسی به اینترنت وای فای در ورزشگاه نقش جهان، از امروز مردم، خبرنگاران، عکاسان و علاقمندان حاضر در این ورزشگاه می توانند از این طریق اقدام به ارسال و دریافت فیلم، صوت و‌عکس کنند.

تجهیز ورزشگاه به نقاط دسترسی اینترنت پر سرعت و اتصال به شبکه فیبرنوری برای ارسال زنده تصاویر با کیفیت به مرکز صداوسیمای اصفهان، از جمله قوانین و استانداردهای فیفاست که برای حضور تیم ها در مسابقات بین المللی در نظر گرفته شده است.

در این مراسم همچنین پیراهن شماره ۲۰ تیم فوتبال فولاد سپاهان با نام آذری جهرمی از سوی تابش مدیرعامل این باشگاه به نماینده وزارت ارتباطات در این مراسم تحویل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش وزیر ارتباطات به تماشاگران ورزشگاه نقش جهان +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..