تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله شیر ماده به مرد جوان در باغ وحش

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد جوانی که با بالا رفتن از نرده های فلزی وارد محدود نگهداری شیرها در باغ وحش فرنسو کافی واقع در ایالت کایفرنیای آمریکا شده بود مورد حمله یک شیر ماده قرار گرفت و مجروح شد. در این حادثه که شب چهارشنبه رخ داد "جولیو مندز" 38 ساله از ناحیه انگشت پا مورد حمله یک شیر ماده قرار گرفت. این اتفاق هنگامی رخ داد که این جوان به همراه یک ماجراجوی اهل آفریقا در ساعت 11.15 شب چهارشنبه وارد محدوده نگهداری شیرها شدند. بنا به گزارش ABC30 جولیو برای فرار از حمله شیرها اقدام به بالا رفتن از نرده های فلزی 6 متری کرد اما از ناحیه انگشت پا مورد حمله شیر قرار گرفت. این حمله توسط یکی از دو شیر ماده صورت گرفت.

حمله شیر ماده به مرد جوان در پارک وحش + تصاویر//

در ادامه پرسنل باغ وحش با شنیدن صدای فریادهای این جوان بلافاصله او را در محل نگهداری شیرها و روی نرده های فلزی یافتند. آنها بلافاصله پلیس را به محل حادثه فرا خواندند. در ویدئوی منتشر شده مندز در حالی که دستش را در پشت قرار داده در حال خروج از باغ وحش دیده می شود.

"جنیفر هورسفورد"، سخنگوی پلیس فرنسو در این خصوص گفت که در صورت ورود به باغ وحش( محل نگهداری حیوانات) خروج از آن آسان نخواهد بود. او تاکید کرد که حتی پریدن به بالای نرده ها نیز شاید نتواند امکان فرار برای فرد را فراهم کند و تنها راه باقی مانده بالا رفتن از سیم خاردار است که در ارتفاع بالایی قرار گرفته و دوباره فرد را وارد باغ وحش می کند.

حمله شیر ماده به مرد جوان در پارک وحش + تصاویر//

پس از بازداشت مندز توسط پلیس مشخص شد او مقداری مواد مخدر با خود همراه دارد و همچنین تحت تاثیر مواد بوده است.

گفتنی است؛ این جوان با اتهام ورود بدون اجازه به باغ وحش روبرو است.

انتهای پیام/

خوش شانسی مرد جوان پس از ورود به محل نگهداری شیرها!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله شیر ماده به مرد جوان در باغ وحش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..