تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک کشاورزی با «پلاستیک نه، زندگی آری» به استقبال مهر رفت

بانک کشاورزی در ادامه اجرای رسالت خود برای تحقق شعار «پلاستیک نه، زندگی آری» و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، مرحله دوم توزیع کیسه های پارچه ای را هم زمان با شروع سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس به انجام رساند .

به گزارش شمانیوز، هدف از این اقدام فرهنگ سازی برای کاهش مصرف پلاستیک با هدف جلوگیری از آلودگی محیط زیست و کاهش گازهای گلخانه ای است و در این راستا، استفاده از کیسه های پارچه ای می تواند جایگزین مناسبی برای اصلاح الگوی مصرف هم وطنان و کاهش تولید زباله های پلاستیکی باشد.

این گزارش می افزاید، حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار از سیاست های بانک کشاورزی در حوزه مسئولیت های اجتماعی است و در همین راستا روز یکشنبه اول مهر و در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب و نوشت افزار در این بانک، توزیع کیسه های پارچه ای بین کارکنان ادارات مرکزی و خانواده های آن ها آغاز شد.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک کشاورزی با «پلاستیک نه، زندگی آری» به استقبال مهر رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..