تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگلبان پشت درخت ها دختر 13 ساله و 2 پسر جوان را در وضعیت خیلی بد دید + عکس

دانشجوی مهندسی در ویرجینیا به اتهام همدستی در قتل یک دختر 13 ساله بازداشت و زندانی شد.

طبق گزارش پلیس، ناتالی کیپر 21 ساله به همراه هم دانشگاهی اش دیوید ادینبرگ 21 ساله دختر 13 ساله ای را به قتل رساندند و جسد او را در جنگل رها کردند.پس از گذشت چندماه که جسد دختربچه در جنگل توسط جنگلبانان پیدا شد با اقدامات

در بدن مقتول اثراتی از تجاوز و قاتلان پیدا شد.

با تحقیق و DNA هویت قاتلان فاش شد.

زمانی که ماموران پلیس برای دستگیری دو دانشجو مهندسی اقدام کردند آن ها ابتدا نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند و معتقد بود از چیزی خبر ندارند اما وقتی افسرپرونده تایید DNA آن ها را نشان داد و گفت که اثرات روی بدن مقتول با هویت آن ها یکسان است، آنان مجبور به اعتراف شدند.

به گفته های دیوید ادینبرگ او زمانی که با مقتول دوست شد از وی خواست که موضوع رابطه‌شان پنهانی‌ و مخفی بماند و او هر زمان که میل جنسی داشت قربانی باید او را تمکین کند اما زمانی که متوجه شد دختر به خانواده اش این موضوع را گفته با هم فکری ناتالی او را به جنگل کشاندند و با تجاوز به او و ضربات چاقو وی را به قتل رساندند و در بین درختان رها کردند.

افسرپرونده پس از ثبت گفته دو متهم، آنها را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.

طبق رای هیئت منصفه ویرجینیا دیوید ادینبرگ به اتهام قتل و تجاوز به 50 سال زندان و ناتالی کیپر به اتهام همدستی با او به 40 سال زندان محکوم شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگلبان پشت درخت ها دختر 13 ساله و 2 پسر جوان را در وضعیت خیلی بد دید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..