تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسوی: صف کشیدن مدیران ورزشی برای گرفتن درصد جانبازی صحت ندارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرید موسوی نماینده مجلس و سخنگوی فراکسیون ورزش در گفت و گو با رادیو درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی گفت: این قانون تصویب شده است اما در قانون حدود 50 روز مهلت برای بازنشسته ها در نظر گرفته شده است تا جای خود را به تازه نفس ها بدهند.

او در واکنش به اظهارات یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان که اعلام کره بود در این وزارتخانه بازنشسته وجود ندارد اظهار کرد: ابتدا از وزیر تشکر می کنم که قبل از ابلاغ قانون از آن حمایت کرد و حالا بعد از ابلاغ خود را ملزم به اجرای آن می داند. هیچ وزارتخانه و دستگاهی از ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنا نیست و به این ترتیب این قانون شامل وزارت ورزش و جوانان نیز می شود اما این که این قانون شامل چند مدیر در این وزارتخانه می شود باید از سوی دستگاه های نظارتی بررسی شود.

موسوی در واکنش به این موضوع که آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی نیز اجرا خواهد شد یا خیر بیان کرد: بله. فدراسیون های ورزشی نهادهای عمومی و غیر دولتی هستند. ضمن این که سالیانه از دولت بودجه دریافت می کنند بنابراین شامل این قانون می شوند.

سخنگوی فراکسیون ورزش اضافه کرد: ما قانون جدیدی تصویب نکردیم بلکه قانون قبلی را اصلاح کردیم. در اصلاحیه جدید در اسامی دستگاه هایی که شامل این قانون بودند تغییری ایجاد نشده است بلکه در افرادی که قبلا مستثنا بودند، تجدید نظر شده است.

نماینده مجلس در واکنش به این موضوع که برخی از روسا قصد دارند با درصد جانبازی در پست خود بمانند خاطر نشان کرد: هر فردی که شرط بالای 50 درصد را داشته باشد شامل این قانون نمی شود. بررسی این وضعیت و اعلام درصد جانبازی بر عهده بنیاد شهید است. گفته می شود مدیران در صف بنیاد شهید برای گرفتن درصد جانبازی هستند که چنین چیزی درست نیست.

بیشتر بخوانید:

یوسف نژاد: قانون بازنشستگی در ورزش به زودی اجرایی می‌شود

تاج: اگر قانون بازنشسته ها شامل من هم شود از فدراسیون فوتبال می روم

بالاخره قانون بازنشسته های ورزش در بسکتبال اجرا می شود؟

انتهای پیام/

اظهارات موسوی درباره قانون بازنشستگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسوی: صف کشیدن مدیران ورزشی برای گرفتن درصد جانبازی صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..