تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشقدم: با دست های خالی آماده المپیک جوانان شدیم

سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته دختران کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مشکلات برای تمام تیم ها وجود دارد اما ملی پوشان ما با حداقل امکانات راهی رقابت های لیگ کاراته وان کرواسی و بلغارستان شدند و توانستند سهمیه حضور در المپیک جوانان 2018 آرژانتین را کسب کنند و اکنون با دست های خالی آماده این رویداد بزرگ می شویم.

او ادامه داد: مشکلات همیشه وجود دارد اما مهم نحوه برخورد با آنها است و فدراسیون با وجود مشکلات مالی از تیم ما حمایت کرد و اردوهای آمادگی را توانستیم برگزار کنیم اما همین مسائل مالی مانع از برگزاری دیدارهای تدارکاتی و کمپ های تمرینی برای آمادگی بیشتر ملی پوشان شد.

خوشقدم افزود: برای حضور در این رویداد مهم نیاز به مسابقات و دیدارهای تدارکاتی داریم که متاسفانه برگزار نشد و با استفاده از حضور ملی پوشن رده امید و بزرگسالان توانستیم حریفان تمرینی برای ملی پوشان مشخص کنیم تا آماده شوند. مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن، لیگ کاراته وان بلغارستان و کرواسی علاوه بر کسب سهمیه المپیک جوانان حکم دیدار تدارکاتی را هم برای ملی پوشان ما داشت.

او عنوان کرد: مسئولان فدراسیون با فدراسیون های هلند، ترکیه و جمهوری آذربایجان برای برگزاری اردوهای مشترک مکاتبه داشتند اما به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم در این اردوهای تدارکاتی شرکت کنیم و با حضور در سالن های تمرین تهران ملی پوشن را برای این رویداد بزرگ آماده کردیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان عنوان کرد: اولین حضور کاراته در المپیک با رده جوانان آغاز می شود و ما تمام تلاش مان را می کنیم که دختران کاراته ایران بتوانند با قرار گرفتن روی سکوهای قهرمانی اولین مدال آوران کاراته ایران در المپیک باشند.تیم ملی کاراته ایران از 6 فرصت سهمیه المپیک توانست 5 سهمیه شامل 3 سهمیه در بخش دختران و 2 سهمیه در بخش پسران را بدست آورد و از این نظر بعد کشور ژاپن در رده دوم قرار گرفتیم.

خوشقدم در ادامه بیان کرد: نمی توان در ورزش و رقابت هایی مانند المپیک قول کسب مدال داد اما قول می دهم که ملی پوشان ما با تمام توان روی تاتامی آرژانتین مبارزه کنند و برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنند.

او افزود: با توجه به اینکه در رقابت های جهانی حضور داشتیم شناخت کافی از حریفانمان داریم و فیلم مبارزات آنها را آنالیز کردیم اما با توجه به اینک ما در کارای تکنیکی و تاکتیکی تیم تغییراتی را ایجاد کردیم به احتمال زیاد رقبای ما نیز تغییراتی را در شیوه مبارزه خود دادند اما ما برای مبارزه آماده هستیم.

سمانه خوشقدم درباره بحث داوری در المپیک جوانان گفت: اشتباه در بحث داوری وجود دارد و در برخی موارد هم به ضرر تیم ما شده است اما این اتفاقات به صورت عمدی نیست و با ما از نظر روانی روی بازیکنان تیم کار کردیم تا اگر با بحث ناداوری رو به رو شدند از نظر روحی با مشکل برخورد نکنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته دختران در پایان بیان کرد: ایران قطب کاراته دنیا است و ما هم تلاش می کنیم در المپیک با حرکات امتیاز آور نتیجه بازی را به نفع تیم ایران به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: باقری: کسب ۴ مدال در بازی‌های آسیایی نشان از ارتقا فنی تیم ملی دارد

آشوری: کاراته، عزت ایران در بازی‌های آسیایی بود

کارنامه درخشان کاراته کا‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا

انتهای پیام/

اظهارات خوشقدم درباره تیم ملی کاراته دختران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشقدم: با دست های خالی آماده المپیک جوانان شدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..