تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرو‌های لوکس ایران خودرو تا افزایش قیمت نهایی، پیش‌فروش نخواهندشد/۱۶ میلیون تومان حداقل پول مورد نیاز برای ثبت نام

نگاهی به طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو/ 16میلیون تومان حداقل پول مورد نیاز برای ثبت نامبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛وزارت صنعت در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت خودرو، سایپا و ایران خودور را موظف کرد که به صورت پیش فروش خودروهای خود را عرضه کنند.

در ابتدای شهریور ماه خودروسازی سایپا 48 هزار خودو که بیشتر از خانواده پراید بودند را پیش فروش کرد این درحالی بود که خودروهایی همچون سراتو، ساندرو ،چانگان و برلیانس که جزو محصولات به روزتر این خودروسازی هستند و در این چند ماه نیز بیشترین افزایش قیمت را داشتند در این لیست نبودند هرچند فروش همین خودروها نیز با حرف و حدیث فراوان همراه بود.

نوبت ایران خودرو است که 40 هزار خودروی خود را پیش فروش کند با توجه به حواشی ثبت نام خودروهای سایپا مقرر شد کسانی که در طرح سایپا شرکت کردند، فاقد گواهینامه هستند و در حال حاضر خودوری سواری اعم از داخلی و یا خارجی به نام آنها است نتوانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.

ضمن آنکه موعد تحویل بخشی از این خودروها در شهریور سال 98 و تمام آنها به قیمت روز محاسبه خواهد شد.

هدف وزارت صنعت از اعمال این طرح، کوتاه کردن دست دلال‌ها و رسیدن خودرو به دست مصرف کننده واقعی است.

در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو که از سه شنبه آغاز خواهد شد 40 هزار خودرو در مدت 5 روز عرضه می‌شوند که برای خرید حداقل نیاز به 16 میلیون تومان معادل 50 درصد قیمت پژو 405 نقدینگی لازم است.

خودروهای پژو 206 تیپ2 و 206 تیپ 5، پژو405جی ال ایکس ،سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا ،دنا و وانت آریسان در لیست قرار دارند.

باز هم در این طرح همانند سایپا خودروهای به روز و اصلی ایران خودرو همچون 207، هایما و سوزوکی ویتارا و دانگ فنگ پیش فروش نخواهند شد تا افزایش قیمت خودروها همچنان روند صعودی خود را طی کند.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

نگاهی به طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو/ 16میلیون تومان حداقل پول مورد نیاز برای ثبت نام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرو‌های لوکس ایران خودرو تا افزایش قیمت نهایی، پیش‌فروش نخواهندشد/۱۶ میلیون تومان حداقل پول مورد نیاز برای ثبت نام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..