تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران ۵ فیلم جدید از چهارم مهرماه/ فیلم هومن سیدی به سینماها می‌آید

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اکران ۵ فیلم جدید از چهارم مهرماه/ فیلم هومن سیدی به سینماها می‌آیدغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مصوبات امروز این شورا گفت: فیلم های سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به سرگروهی آزادی، «سوفی و دیوانه» به سرگروهی کورش، «هشتک» به سرگروهی زندگی، «عرق سرد» به سرگروهی باغ کتاب و «جاده قدیم» به سرگروهی ایران از چهارم مهرماه اکران می‌شوند.

وی افزود: قرارداد اکران فیلم سینمایی «میلیونر میامی» به کارگردانی مصطفی احمدی هم در پردیس زندگی، بعد از فیلم «آهوی پیشونی سفید 2» ثبت شد. اکران  بقیه فیلمها در زیر گروه ها هم ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران ۵ فیلم جدید از چهارم مهرماه/ فیلم هومن سیدی به سینماها می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..