تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی نسخه 2019 گوشی Huawei Y9 فاش شد

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی در سال جاری میلادی بیش از پنج گوشی هوشمند مختلف را در در سطوح مختلف اعم از پایین رده، میان رده و بالارده عرضه کرده است و حال نوبت به نسخه 2019 گوشی Huawei Y9 رسیده است تا رونمایی شده و برای فروش عرضه شود.

در همین رابطه به تازگی سایت TENAA اطلاعات و مشخصات فنی گوشی هوشمندی را با شماره سریال JKM-AL00 منتشر کرده است و گفته می‌شود که  این گوشی متعلق به شرکت هواوی است، به همین خاطر کارشناسان معتقداند که به زودی شاهد رونمایی و عرضه نسخه 2019 گوشی Huawei Y9 خواهیم بود.

بر اساس مشخصات منتشر شده، نسخه 2019 گوشی Huawei Y9 مجهز به تراشه Kirin 710 به عنوان پردازنده اصلی است. از دیگر اطلاعات سخت افزاری این محصول می‌توان به حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به همراه قابلیت پذیرش رم microSD اشاره کرد.

درباره صفحه نمایش گوشی جدید هواوی نیز باید گفت که به لحاظ گرافیکی یک نمایشگر Full HD+ است که در اندازه 6.5 اینچ ارائه می‌شود. دوربین عکاسی و تصویربرداری این گوشی در پنل پشتی و در قسمت بالا سمت چپ قرار گرفته است؛ این دوربین مجهز به دو لنز متفاوت با کیفیت‌های 20 و 2 مگاپیکسلی است.

اندازه ابعاد نسخه 2019 گوشی Huawei Y9 حدود 162.4 در 77.1 در 8 میلی متر است و وزنی بالغ بر 173 گرم دارد. همچنین ظرفیت باتری این گوشی نیز 3,900 میلی آمپر عنوان شده است. در ادامه تصاویر منتشر شده از نسخه 2019 گوشی Huawei Y9 را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

بیشتر بخوانید: تیزر رسمی OnePlus 6T با حضور آمیتا باچان منتشر شد 

انتهای پیام/

اطلاعات سخت افزاری گوشی 2019 Huawei Y9 به همراه تصاویر آن را ببینید +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی نسخه 2019 گوشی Huawei Y9 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..