تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر جوان گردن دوستش را با چاقو برید

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 16:40 روز گذشته (اول مهر ماه) ماموران کلانتری 114 غیاثی با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و وقوع یک فقره قتل در یک مغازه مرغ‌فروشی در خیابان آیت‌‌الله سعیدی را به بازپرس اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد قاتل و مقتول کارگر مغازه مرغ‌فروشی و افعانستانی بودند که قاتل (پسر 20 ساله) با یک ضربه چاقو به گردن مقتول (پسر 18 ساله) مرتکب قتل شده و سپس از محل گریخته بود.

بازبینی دوربین‌های مداربسته حاکی از آن بود که مقتول داخل مغازه مشغول جابه‌جایی مرغ بوده که ناگهان پایش به قاتل خورده و همین موضوع موجب درگیری قاتل و مقتول شده بود، در نهایت مقتول از مقابل مغازه یک بیل برداشته، به سمت قاتل حمله‌ور شده بود و قاتل با یک ضربه چاقو به گردن مقتول، وی را از پای درآورده و متواری شده است.

در نهایت با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر جوان گردن دوستش را با چاقو برید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..