تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه پاستا پوتانسکا ایتالیایی

پاستا پوتانسکا ایتالیایی

پاستای یکی از غذهای خوشمزه ایتالیایی است و بسیار طرفدار دارد که انواع مختلفی نیز دارد، پاستا پوتانسکا یکی از غذاهایی است که به دلیل وجود ماهی بسیار مقوی است.

طزز تهیه پاستا پوتانسکل غذای خاص ایتالیایی

این دستورالعمل کلاسیک ایتالیایی، خیلی آسان است و با خواندن این مطلب می توانید خیلی راحت این غذا را درست کنید.

پاستا پوتانسکا ایتالیایی

پخت پاستا پوتانسکا ایتالیایی خوشمزه دستور العمل پاستا پوتانسکا ایتالیایی لذیذ

مواد اولیه :

2قاشق غذاخوری روغن زیتون 6 عدد فیله ماهی خرد شده 1قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی 1و 1/2قاشق چایخوری فلفل چیلی 600 گرم گوجه فرنگی خرد شده 1 قاشق غذاخوری کچاپ گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری ریحان خشک 75 گرم زیتون ، خرد شده 350 گرم پاستا

پاستا پوتانسکا ایتالیایی

نحوه پخت پاستا پوتانسکا ایتالیایی با روشی آسان

طرز تهیه :

روغن را درون یک ماهی تابه داغ بزرگ بریزید و حرارت دهید، ماهی را اضافه کنید و در حدود 1 دقیقه یا بیشتر سرخ کنید.

پوره گوجه فرنگی و دانه های فلفل چیلی را بریزید، حرارت را بیشتر کنید و چند دقیقه سرخ کنید.

گوجه فرنگی کنسرو شده را در سس کچاپ، ریحان خشک و زیتون بریزید. در مدت 5 دقیقه با حرارت کم مخلوط کنید تا غلیظ شود و خوب مزه دار شود.

در همین حال، پاستا را درون یک ظرف بزرگ آب نمک 10 دقیقه بپزید و سپس پاستا را آبکش کنید و سپس دوباره درون قابلمه بریزید و با سس بپوشانید. این غذا را می توانید با نان سیر گرم سرو کنید.

اگر جعفری یا ریحان تازه دارید، آن را در آخر پخت غذا اضافه کنید. هفته دیگر، وقتی برای خرید ماهی تازه اقدام می کنید، این غذای کم کربوهیدرات را با قرار دادن فیله در سس در انتهاب مرحله اول تهیه کنید و سپس با سس کمی بپوشانید. 5 تا 7 دقیقه با حرارت متوسط بپزید.

» همچنین بخوانید :

طرز تهیه پاستا با گوشت دودی

طرز تهیه پاستا با سویا و گردو

طرز تهیه پاستا با آووکادو

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه پاستا پوتانسکا ایتالیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..