تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهگلان برگزار می شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ محمد امانی گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ایثار و اقتدار و صلابت و بزرگی ملت ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: باید برای مقابله با رخنه فرهنگی دشمن در ترویج این فرهنگ تلاش کنیم و برپایی این برنامه ها و حضور در آنها در این راستا است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دهگلان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های خاطره گویی دفاع مقدس، برپایی ایستگاه صلواتی، نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و برپایی نمایشگاه های مختلف در سطح مساجد و ادارات و مدارس و اجرای برنامه آبروی محله از جمله برنامه های این هفته است.

امانی با بیان اینکه باید هرچه در توان داریم برای پاسداشت هفته دفاع مقدس به کار گیریم، به سخنان مقام معظم رهبری دراین رابطه اشاره کرد که می فرمایند: "جنگ گنجی است که تمام نمی شود و هفته دفاع مقدس نیز یادآور حادثه ای عظیم است".

انتهای پیام/م

برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در دهگلان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهگلان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..