تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان سقزی خریداری شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان سقز، محمدنافع

علایی نیا گفت:خرید ۲۰۰ هزار تن گندم در یک سال از کشاورزان سقزی هم در زمینه تولید و هم در زمینه خرید محصول با توجه به آمار سال های گذشته یک رکورد فوق العاده محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: برای نخستین بار استان کردستان رتبه دوم کشور را در تولید گندم به خود اختصاص داد و در این میان بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان وارد چرخه اقتصاد شهرستان سقز شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز ادامه داد: شرایط مطلوب آب و هوایی، افزایش دانش و تلاش بهره برداران، استفاده از روش های کشاورزی حفاظتی، معرفی ارقام جدید پر محصول گندم و تلاش های کارشناسان و مروجان بخش کشاورزی از عوامل اصلی افزایش تولید گندم در شهرستان سقز بوده است.

علایی نیا در پایان سخنان خود به کشاورزان توصیه کرد: در فصل کشت پاییزه گندم با هدف بهره وری بیشتر از کشت و زرع، از بذور گواهی شده و اصلاح شده استفاده کنند.

انتهای پیام/م

استان کردستان رتبه دوم کشور را در تولید گندم به خود اختصاص داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان سقزی خریداری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..