تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع فعالیت ۷۰ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رضا سلیقه  مدیرکل بهزیستی استان قم در مراسم بازگشایی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس،گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ۷۰ مهدکودک تحت نظارت بهزیستی قم آغاز به فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم در ادامه با اشاره به اینکه ۷۰ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در سطح استان قم مشغول به فعالیت به صورت نیمه وقت و تمام وقت هستند،تصریح کرد: بکارگیری مربیان مجرب و تحصیلکرده و آموزش مربیان از الزامات بهزیستی در این حوزه است و مربیان باید با افزایش دانش خود تلاش کنند، آموزش را با تفریح و بازی همراه کنند تا کودکان نسبت به این محیط علاقه‌مند شده و داوطلبانه در آن حضور یابند.

وی با اشاره به اهمیت دوران مهد و پیش از دبستان،اضافه کرد: این سنین را سن طلائی یادگیری و آموزش غیرمستقیم کودک نامگذاری می‌کنند، با عنایت به اینکه بیش از ۹۰ درصد رشد و تکامل کودک تا سن ۷ سالگی صورت می‌گیرد و بیشترین رشد هوشی در کودکان قبل از دبستان اتفاق می‌افتدو این دوره بهترین فرصت کودکان برای رشد و بالندگی است لذا بهزیستی به عنوان تنها متولی قانونی صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک در کشور برنامه‌های مناسبی برای این دوره جهت ارائه در مهدهای کودک تدارک دیده است که این برنامه‌ها علاوه بر تکیه بر دانش و مهارت روز دارای محتوای مذهبی نیز خواهد بود تا کودکان و آینده سازان فردای جامعه با سبک زندگی ایرانی اسلامی پرورش یابند.

سلیقه بر تقویت فرهنگ استفاده از مهدهای کودک تأکید کرد و ابرازکرد: در این مهدهای کودک، مربیان مجرب و آموزش دیده کار تربیت نونهالان را برعهده دارند.

وی بیان کرد: از تعداد ۷۰ مهد کودک که آغاز بکار کرد ۵ روستا مهد در نقاط روستایی و ۶۵ مهد نیز در مناطق شهری فعالیت می‌کنند که بهزیستی طبق روال سنوات قبل در مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر قم اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم را هم در برنامه دارد.

وی در پایان با توصیه به اولیا درخصوص استفاده از مهدهای معتبر و دارای مجوز تصریح کرد: از خانواده‌ها تقاضا می‌شود که کودکان خود را در مهدکودک‌های دارای مجوز بهزیستی و یا آموزش و پرورش و یا سازمان‌های معتبر ثبت نام کنند چرا که نظارت‌هایی از سوی کارشناسان بهزیستی به صورت مستمر چه از لحاظ بهداشتی، گزینش و بحث اماکن انجام می‌شود تا در صورت بروز تخلف رسیدگی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۷۰ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در قم آغاز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع فعالیت ۷۰ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..