تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله مکارم شیرازی حادثه تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است:حادثه اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز، مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می کنیم.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی تاکید شده است: این حادثه اسفناک نشان داد که همه مسئولین باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری کنند. ما به همه خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند صمیمانه تسلیت می گوییم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داریم.

در این پیام تصریح شده است: شگفتی در اینجاست چگونه آن ها اعلام می کنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می خرند؟

در این پیام اضافه شده است: این ترور کور که نه قهرمانی بود و نه شجاعت و مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود به گونه ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور، بلکه همه ملت های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع، فداکار و با ایمان خوزستان شد.

بر اساس این گزارش در پی حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از نیروهای نظامی و مردم بی گناه شد امروز در کشور عزای عمومی اعلام شده است.

انتهای پیام/ح

عوامل حادثه تروریستی اهواز با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله مکارم شیرازی حادثه تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..