تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶۰۰ دانش‌آموز بی‌سرپرست در استان اردبیل حامی مالی ندارند

ساعت: 11:25 منتشر شده در مورخ: 1397/07/02 شناسه خبر: 1411667

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با وجود اینکه 3 هزار و 800 دانش آموز از حامی برخوردار هستند، اما متاسفانه هزار و 600 نفر بدون حامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، صفر توحیدی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار و 423 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هستند، اظهارداشت: از این تعداد دانش‎آموز 2 هزار و 966 نفر در غالب طرح محسنین، یک هزار و 639 نفر تحت عنوان ایتام و حدود یک هزار دانش آموز نیز دارای سرپرست خانواده از خدمات حمایتی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 800 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد اردبیل از حامی برخوردار هستند،گفت: متاسفانه هزار و 600 دانش آموز بدون حامی هستند از این رو انتظار می رود خیرین استان اردبیل برای حمایت از این دانش‌آموزان بی‌سرپرست ورودکنند.

توحیدی از فعال بودن 13 هزار و 500 حامی دانش‌آموزان ایتام و محسنین در استان اردبیل خبر دادو بیان داشت: ماهانه مبالغی توسط خیرین به حساب این نیازمندان واریز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع ماهانه در حدود 200 هزار تومان برای هر یتیم و 70 هزار تومان برای دانش آموزان طرح محسنین توسط حامیان پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: بیشتر خیرین مایل به حمایت از ایتام با سن پایین هستند که این روند موجب شده تا حمایت از ایتام با سن بالای 15سال با مشکل روبورو شود.

به گفته این مسئول در سال جاری 3 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط حامیان به حساب ایتام و محسنین واریز شد و این مبالغ با نظارت کمیته امداد صرف هزینه‌های تحصیلی، درمانی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶۰۰ دانش‌آموز بی‌سرپرست در استان اردبیل حامی مالی ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..