تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحصیل بیش از۴۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور/ منابع درسی در کشور یکسان است

تحصیل بیش از۴۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور /منابع درسی در کشور یکسان استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در نشست مجمع عمومی دانشگاههای جهان اسلام که به میزبانی دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، گفت: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی جمهوری اسلامی ایران است و ۵۰۰ مرکز واحد در سراسر کشور دارد.

زمانی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترای این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: حدود ۴ هزار عضو هیئت علمی با این دانشگاه همکاری می کنند که سیستم این دانشگاه نظام آموزشی باز با شیوه آموزشی ترکیبی است.

وی افزود: منابع درسی این دانشگاه در تمام کشور یکسان است و امتحانات پایان هر ترم به صورت همزمان و یکسان در همه رشته‌ها برگزار می‌شود.

دانشگاه پیام نور ۵۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد زمانی تصریح کرد: محتوای درسی این دانشگاه بسیار محتوای خوبی است و به صورت کتاب و محتوای الکترونیکی ارائه می شود.

زمانی یادآورشد: این دانشگاه بیش از ۵۰ مرکز و نمایندگی در سایر کشورها دارد و به دنبال این است که هر علاقه مند به تحصیلی را در سیستم آموزشی ایران در هرجایی پوشش دهد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحصیل بیش از۴۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور/ منابع درسی در کشور یکسان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..