تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشت ایمپلنت دندان با تکنولوژی جدید در یک روز/ ایمپلنت پروآرچ برای چه کسانی ضرورت دارد؟

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امین معتمدی متخصص جراحی و درمان بیماری‌های لثه و ایمپلنت با بیان اینکه جمعیت ایران به سمت سالمندی در حرکت است، گفت: در دنیا سوق جمعیت به سمت سالمندی پیش می‌رود و جمعیت افراد فاقد دندان در حال افزایش است در همین راستا افراد برای بهبود کیفیت زندگی، روابط اجتماعی و شغلی خواهان دندان‌هایی سالم، زیبا و محکم هستند.

معتمدی ضمن تاکید بر اهمیت سلامتی افراد اظهار داشت: افراد در سنین بالا تمایل دارند از لحاظ زیبایی و عملکردی دندان‌هایی شبیه دندان‌های ابتدایی خود داشته باشند، همچنین بتوانند سلامت خود را مجددا به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه عوارض نداشتن دندان در فرم کلی و زیبایی صورت اثرگذار است، گفت: برگرداندن بافت‌ها و زیبایی صورت در عین گذاشتن دندان‌ها، پروسه درمان را پیچیده می‌کند درواقع گذاشتن ایمپلنت‌ها و انجام انواع پیوندها معمولا به زمان زیادی نیاز دارند.

نتایج قابل قبول ایمپلنت در سالمندان

وی با بیان اینکه بیماری های مختلفی باعث کاهش قدرت ترمیمی دندان‌ها می‌شوند، گفت: معمولا افراد در سنین بالا دچار بیمار‌هایی همچون پوکی استخوان یا دیابت می‌شوند و در این راستا از داروهای مختلفی استفاده می‌کنند یا حتی هنگامی که از زمان بی‌دندانی فرد مدت زیادی گذشته باشد ابعاد استخوان فک فرد کوتاه یا باریک می‌شود از این رو بهره‌گیری از تکنولوژی منحصربه فرد ایمپلنت‌های اشترومن کمک می‌کند تا این روش درمانی نتایج قابل قبولی را براى همه افراد به ویژه سالمندان به ارمغان آورد.

معتمدی تصریح کرد: از حدود دو سال گذشته با کمک علمی شرکت اشترومن سوییس تکنیکی به نام پروآرچ در اروپا برای بیماران کاملا بی‌دندان طراحی و ابداع شده است که مجموعه‌ای ترکیبی از درمان‌های مختلف بوده و با توجه به شرایط و نیازهای هر بیمار شخصی‌سازی می‌شود.

مزیت روش ایمپلنت پروآرچ

وی با اشاره به مزیت‌های دیگر روش پروآرچ گفت: با شناخت بهتر بیولوژی ترمیم استخوان‌ها و بافت‌ها، به صورت هوشمندانه توانستیم پروسه درمانی پیچیده را به این صورت پیاده‌سازی کنیم که پس از طی کردن چند جلسه تشخیصی که با روش‌های آنالوگ و سنتی یا به صورت کاملا دیجیتال (سی‌تی اسکن‌های مخصوص دندانپزشکی و اسكن سه بعدى داخل دهان و صورت) انجام می‌شود، نرم‌افزارهای مخصوص ضمن ترکیب اسکن صورت، داخل دهان و استخوان، نحوه درمان فرد را طراحی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه درمان‌های متداول ایمپلنت معمولا بین 2 ماه تا یکسال ونیم طول می‌کشد، عنوان کرد: در روش پروآرچ برگشت زیبایی بیمار و حذف بیماری‌های عفونی در یک روز انجام می‌گیرد و بیمار از همان روز می‌تواند زیبایی خود را پیدا کند و توانایی صحبت کردن و غذاخوردن را نیز داشته باشد.همچنین پس از دوره زمانی تعیین شده دندان های دائمی برای بیمار ساخته می شود و ذکر این نکته ضروری است که در طول این دوران بیمار اصلا بدون دندان نیست.

معتمدی در پاسخ به سوال که آیا چنین روش درمانی با درد همراه است یا خیر، توضیح داد: در راهکار درمانی پروارچ درد یک ملاک تعیین کننده نیست اما تکنیک‌های جراحی منحصر به فرد در این روش کمترین آسیب را برای بیمار به همراه خواهد داشت

معتمدی گفت: در این روش درمانی دندان ها به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که هر زمان فرد دچار مشکل یا بیماری لثه شود،بدون آسيب به دندان ها به راحتى توسط متخصص برداشتن ویا گذاشتن مجدد است بنابراین درمان بیماری‌های لثه یا تعمیر اشکالات مکانیکالی که روی قطعات دندان به وجود می آید به سادگی قابل رفع کردن است.

گفتنی است؛ اولین و تنها مرکز ارائه دهنده ایمپلنت به روش پروآرچ در کشور كه در شهر کرمان فعالیت می کند با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته قادر است در کوتاهترین زمان ممکن لبخند زیبایی را به شما هدیه بخشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشت ایمپلنت دندان با تکنولوژی جدید در یک روز/ ایمپلنت پروآرچ برای چه کسانی ضرورت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..