تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر دفاع: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند

وزیر دفاع: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند

سیاست > دولت - مهر نوشت: وزیر دفاع با بیان اینکه تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند، گفت: اقدامات کور و فاقد ارزش‌های غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف انقلاب نخواهد داشت.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز با تسلیت مجدد به شهادت رسیدن و مجروح و آسیب دیدن جمعی از هموطنان بی‌دفاع کشورمان گفت: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.
امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هدف دشمن ازاین‌گونه تحرکات را ایجاد آشوب و نا امنی و تشویش در کشور دانست و گفت: ملت رشید ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کرده‌است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخشان بر نخواهند داشت.

وی در ادامه افزود:این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب نخواهند داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای‌اش با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر دفاع: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..