تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف

۷۷۵۷۰۱

۲۵۵ بازدید

یکی از رسانه های فارسی زبان از اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

برترین ها: یکی از رسانه های فارسی زبان از اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

این رسانه مدعی شده است: تعدادی از رانندگان کامیون و کامیوان‌داران روز گذشته در شهرهای مختلف ایران در اعتراض به مسائل صنفی خود اعتصاب کردند.

افزایش حقوق بازنشستگی و سختی کار، کاهش قیمت لاستیک و لوازم یدکی، افزایش نرخ کرایه، کسر حق پرداختی بیمه‌رانندگان و حذف دلالان و واسطه‌ها از پایانه‌ها و باربری‌ها از جمله خواسته‌های اعتصاب‌کنندگان است.

این رسانه در ادامه ادعای خود آورده است: کامیون‌داران و رانندگان کامیون در اصفهان، رشت، بندر عباس، شهرضا، همدان، سبزوار، نیشابور در این اعتصاب شرکت کرده‌اند.

اعتصاب رانندگان کامیون از خردادماه امسال آغاز شده بود.

هنوز هیچ نهاد یا مقام رسمی ان خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..