تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: چالش بزرگ اهالی فوتبال رشد کردن در کنار یکدیگر است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: چالش بزرگ ما اهالی فوتبال این است که بدون اینکه رو در روی یکدیگر قرار بگیریم در کنار هم رشد کنیم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته کنفرانسی با موضوع تحلیل رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در شهر لندن برگزار شد و سرمربیان تیم های ملی به بیان نظرات خود پرداختند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان که یکی از مربیان حاضر در این کنفرانس بود در مصاحبه با سایت فیفا گفت: گردهمایی اهالی فوتبال در اینجا می تواند منجر به رشد و پیشرفت فوتبال شود. روح واقعی بازی فوتبال به گونه ای است که ما در برابر یکدیگر قرار نمی گیریم بلکه در کنار هم هستیم.

کی روش ادامه داد: در حال حاضر چالش بزرگ ما اهالی فوتبال این است که بدون اینکه رو در روی یکدیگر قرار بگیریم در کنار هم رشد کنیم.

بیشتر بخوانید:

گزینه جدید کی روش برای سرمربیگری

واکنش کی روش به پیشنهاد تمدید قرارداد

داورزنی: کی روش سرمربی تیم ملی ایران است/ برخی افراد پول گرفتند تا جو ورزشگاه‌ها را خراب کنند

انتهای پیام/

اظهارات کی روش در کنفرانس فیفا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: چالش بزرگ اهالی فوتبال رشد کردن در کنار یکدیگر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..