تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در تیم ملی فوتبال ایران

کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران تمدید کرده و تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی در این تیم خواهد ماند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت پرتغالی abola؛کارلوس کی روش به تازگی با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده و با توجه به توافقش با مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تا اوایل سال 2019 میلادی در این تیم خواهد ماند.

رسانه پرتغالی ادامه داد: این توافق در حالی صورت گرفته است که کی روش تا 2 هفته گذشته تصمیمی در ارتباط با ماندن در تیم ملی فوتبال ایران نگرفته بود ولی حالا هدایت این تیم را در رقابت های جام ملت های فوتبال آسیا 2019 به میزبانی امارات متحده عربی بر عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

تاج مفاد قرارداد کی‌روش را فاش کرد

محل اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام ملت‌های آسیا کجاست؟

هزینه سفر تیم ملی فوتبال بولیوی به ایران چقدر است؟

انتهای پیام/

کی روش تا پایان جام ملت های آسیا 2019 با تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در تیم ملی فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..