تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از عنواندار کشتی جهان

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال بستری شدن عسکری محمدیان دارنده دو مدال نقره المپیک و یک نشان نقره مسابقات جهانی کشتی ، دکتر تورج ملک محمدی پزشک تیم های ملی کشتی و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه مسئولین این فدراسیون، بر بالین این پیشکسوت ورزش کشور حضور یافتند.

در این عیادت که دکتر سید محمد بنی جمالی، رئیس کمیته درمان و دکتر رضا سعیدی ، رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند ، دکتر انیسیان رئیس بیمارستان ابن سینا گزارشی از آخرین شرایط جسمی این پیشکسوت کشتی و همچنین اقدامات انجام شده را بیان کرد.

دکتر ملک محمدی نیز با آرزوی شفای عاجل برای این پیشکسوت کشتی، خاطرنشان کرد: با تأکید رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر تمام امور درمانی تا بهبودی کامل این پیشکسوت کشتی کشور هستیم.

بیشتر بخوانید:علی نوایی:از مردم تقاضا دارم برای بهبودی حال پدرم دعا کنند

انتهای پیام/

دکتر ملک محمدی از عسکری محمدیان عیادت کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از عنواندار کشتی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..