تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فغانی داور شهرآورد تهران شد

۷۷۵۶۹۵

۳۶۵ بازدید

علیرضا فغانی به عنوان داور شهرآورد تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

ایسنا: کمیته داوران اسامی داوران بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر این اساس علیرضا فغانی قضاوت مسابقه تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را در روز پنج شنبه پنجم مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی بر عهده خواهد داشت.

محمدرضا منصوری و رحیم شاهین کمک‌های اول و دوم فغانی در این بازی خواهند بود. سید رضا مهدوی به عنوان داور چهارم و مهدی عالیقدر کمک داور ذخیره انتخاب شده‌اند. هم‌چنین حسین عسکری ناظر داوری و فریدون اصفهانیان ناظر ویژه داوری این دیدار هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فغانی داور شهرآورد تهران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..