تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی صدور مجوزهای وزارت ارشاد از ابتدای آذر ماه

ساماندهی صدور مجوزهای وزارت ارشاد از ابتدای آذر ماهبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید سعید سرابی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت ساماندهی مجوزها گفت: پس از دستور وزیر ارشاد، از حدود چهار ماه پیش نیز این موضوع در دستور کار دفتر نوسازی و تحول اداری با عنوان «ساماندهی صدور مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: براساس این پروژه شورایی در بالاترین سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ریاست دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت و بخش‌ها و حوزه‌های تخصصی در این شورا حضور دارند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری تاکید کرد: تلاش می کنیم ساماندهی  صدور مجوزها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را انجام دهیم  از این رو تلاش شد مجوزهایی که صدور آن ها ضرورتی برای ارائه خدمت به جامعه فرهنگی و هنری ندارد، از جدول مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حذف شود.

سرابی گفت: بر روند اجرا و صدور مجوزهایی که مکلف به ارائه آن ها هستیم نیز براساس ضوابط و قوانین و اسناد بالادستی در شرایط، ضوابط، قواعد و دستورالعمل‌ها، نظارت و بازنگری جدی صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری بیان کرد: به منظور تسریع در روند این اقدام روز گذشته (یک‌شنبه اول مهر) نیز جلسه‌ای برای هماهنگی میان بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت صدور مجوزها را بر عهده دارند، برگزار شد.

وی در مورد شیوه جدید مجوزدهی بیان کرد: در فرآیند جدید مجوزها ادغام و در مجوزهایی به اسم «مجوزهای پذیرنده» تجمیع می‌شوند.

سرابی گفت: امیدواریم در پایان این فرآیند به جدولی با تعدادی محدود از مجوزها براساس تکالیف و ضوابط قانونی که مکلف به صدور آن ها هستیم بتوانیم دست پیدا کنیم.در واقع تلاش می کنیم با یک فرآیند و روند اصلاح شده براساس دستورالعمل‌ها و ضوابط دقیق در بستر فضای مجازی و پنجره واحد و با ایجاد تعامل با دستگاه‌هایی که با ما همکار هستند بتوانیم اتفاق مثبتی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

مجوزهای وزارت ارشاد ساماندهی می شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی صدور مجوزهای وزارت ارشاد از ابتدای آذر ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..