تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس شرکت فولاد امیر کبیر کاشان

افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با حضور معاون محترم استاندار و سایر مقامات محترم شهرستان کاشان برگزار شد.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در شرایطی که تمام کانون‌های قدرت شرق و غرب در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و تبلیغی در برابر ملت مسلمان ایران صف آرایی کرده بودند، رژیم بعث عراق که انقلاب اسلامی را در آغاز راه می‌دید و آن را ضعیف می‌پنداشت، با حمایتی همه جانبه از سوی ابرقدرت‌های جهان، به حمله‌ای ناجوانمردانه علیه انقلاب اسلامی ایران دست زد و در آن بر هه از تاریخ که کشور در شرایط سختی به سر می‌برد و هیچ دولتی حاضر به یاری رساندن به ما نبود و حتی برای تهیه سیم خاردار هم مشکل داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که تنها ما هستیم و خدای ما، و با همین امیدمان به خدا بودکه توانستیم انقلاب، دین و کشور را حفظ کنیم.
در مدت ۸ سال دفاع مقدس هر روز جلوه‌هایی از رشادت و شهادت و مظلومیت به نمایش درآمد که برای همیشه در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند؛ و اگر بخواهیم به رشادت‌های ملت سرافراز ایران و ایثار و شهادت طلبی رزمندگان غیور اسلام و عمق مظلومیت‌های دوران دفاع مقدس پی ببریم باید مروری هر چند اجمالی بر ابعاد تاریخی، سیاسی، نظامی و اقتصادی حوادث آن دوران داشته باشیم.
مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳۷۲/۶/۲۹در بخشی از بیانات خود چنین فرمودند: “هیچ صحنه‌ای مثل صحنه جنگ، برای گزارش خصوصیات یک ملّت و همه چیز‌هایی که در گزاره تاریخی مورد نظر هست، بهتر نیست، شما هر هدفی در گزارش تاریخی دارید، آن هدف را در گزارش میدان جنگ بهتر میتوانید به دست بیاورید. ” در همین راستا، با همت شرکت فولاد امیر کبیر و پیشکسوتان جهاد و شهادت، نمایشگاهی با عنوان عاشورا، چهارده قرن بعد، در محل میدان ۱۵ خرداد شهر کاشان ایجاد گشته است تا به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد) مبنی بر اینکه: “از همه نگارندگان حوادث جنگ و همه کسانی که توان انجام وظیفه در این امر مهم را دارند درخواست می‌کنم در ثبت و ضبط این دوران غفلت نکنند و این گنجینه تمام نشدنی را برای آیندگان به ودیعه بگذارند. در حد بضاعت و برابر سناریویی مشخص به بعضی از ابعاد یاد شده پرداخته شود. اهم موضوعات این نمایشگاه عبارتند از: حوادث کربلا و عاشورای حسینی تا انقلاب اسلامی و نیز دفاع مقدس با استفاده از انواع رسانه‌ها و نماد‌های مختلف و نیزچیدمان تجهیزات نظامی برای معرفی واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس و در نهایت دستاورد‌های انقلاب اسلامی، امید است که مورد توجه بازدیدکنندگان محترم قرار گیرد.

منبع:فولاد امیر کبیر کاشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس شرکت فولاد امیر کبیر کاشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..