تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی در نیویورک: تخلفات آمریکا از تعهدات بین المللی را تبیین خواهیم کرد

روحانی در نیویورک: تخلفات آمریکا از تعهدات بین المللی را تبیین خواهیم کرد

سیاست > دولت - فارس نوشت:‌رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هدف ما این است که سیاست های جمهوری اسلامی ایران نسبت به منطقه و جهان را در مجامعی که پیش رو داریم، تبیین می کنیم.

حسن روحانی رئیس جمهور بامداد امروز در فرودگاه جان اف کندی نیویورک و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سفر همچون سال های گذشته برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و ملاقات با برخی سران کشورها انجام می شود و همچنین جلسات و مصاحبه هایی در حاشیه مجمع عمومی خواهیم داشت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه حال و هوای امسال با سال های گذشته متفاوت است، ادامه داد: متاسفانه آمریکایی ها از بسیاری از تعهدات خودشان در سراسر دنیا سر باز زدند که از جمله آنها تعهداتی بوده که در برجام داشتند و امسال فرصتی است تا تخلفات و نقض مقررات بین المللی آنها بهتر تبیین شود.

وی ادامه داد: هدف ما این است که سیاست های جمهوری اسلامی ایران نسبت به منطقه و جهان را در مجامعی که پیش رو داریم، تبیین می کنیم.

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی در نیویورک: تخلفات آمریکا از تعهدات بین المللی را تبیین خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..