تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌ یک روانشناس برجسته برای تحمل شرائط فعلی!

توصیه‌ یک روانشناس برجسته برای تحمل شرائط فعلی!

وبلاگ > پورمحبی، فرزین - بدبخت‌تر از خودت را ببین و احساس خوشبختی کن

توضیح: متاسفانه این روزها در سطح جامعه و به ویژه در فضای مجازی با سیل انتقادات؛ بدبینی‌ها ، ناامیدی‌ها و نگرانی‌ها نسبت به آینده مواجهیم. صد البته مشکلات زندگی فراوان است اما باید دانست این ما هستیم که با افکار و دنیای درون‌مان، جهان پیرامون‌مان را می‌سازیم. در همین راستا یکی از برجسته‌ترین روانشناسان جهان، تکنیک جدیدی را ابداع و ارائه نموده که ما آنرا با هدف دستیابی شما عزیزان به یک زندگی بهتر تقدیم می‌کنیم. این روش جدید که در محافل علمی با عنوان: «بدبخت‌تر از خودت را ببین و احساس خوشبختی کن» شناخته شده؛ در مدت کوتاهی آوازه زیادی داشته و بخصوص در کشور عزیزمان مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. 

اما اصل داستان:
این دانشمند که خیلی هم دوست داشت نامش فاش شود معتقد است: در وهله اول نباید به شرائط فعلی بدبینانه نگریست چون هیچ کشوری بطور کامل غرق در رفاه و خوشبختی نبوده و نیست و همه کشورهای جهان بنوعی درگیر مشکلات خاص خود هستند!
او برای اینکه ابعاد مسئله را بازتر نماید چنین ادامه می‌دهد:
اگر ما این روزها درگیر گرانی ؛ تورم ؛ تحریم و رشد روزبه روز قیمت اجناس و کالاهای مصرفی و صنعتی مانند خودرو ، مواد خوراکی و بهداشتی هستیم باید بدانیم که در عین حال و در سایر نقاط جهان هم، کشورهایی هستند که همزمان با ما از مشکلات خاص خودشان در عذابند. بعنوان مثال برخی از کشورها...
- از بیکاری و مشکلات مسکن و ازدواج رنج می برند!
- برخی دیگر از انواع و اقسام مختلف فساد به ویژه رانت خواری، اختلاس، تجاوز به عنف، کودک آزاری(به ویژه توسط مربیان و مدرسان) زمین خواری، رشوه؛ دزدی ؛ پارتی بازی، ژن های خوب؛ آقازاده های بد دهن معذبند!
- برخی دیگر از فرار مغزها و مهاجرت بی رویه شاکی هستند!
- برخی دیگر با معظل آلودگی هوا ، محیط زیست ؛ گرد و غبار ، ریزگردها ، و مشکل ترافیک دست و پنجه نرم می کنند.
- برخی کشورها، بلایای طبیعی همچون: کمبود آب ، خشک شدن دریاچه‌ها ، زلزله ، سیل و بلایای غیر طبیعی مانند بالا بودن آمار تصادفات رانندگی ، هواپیما ، قطار ، کشتی و آتش سوزی های شهری و جنگلی گریبان شان را گرفته!
- برخی کشورها بالا بودن هزینه های دارو ، درمان ، مسائل بهداشتی و سونامی های سرطان و سکته است که بلای جانش شده!

- برخی کشورها با دلواپسان خودسری که برای خودشان سفارت تسخیر می کنند ، اسید می پاشند ، کنسرت و سینما را بهم می ریزند و ... سر و کله می زنند!
- برخی از کشورها مصیبت شان این است که شادی و نشاط ساختار تعریف ‌شده‌ای ندارد اما در عوض آمار طلاق و اعتیاد در آنها خیلی بالاست!
- برخی از کشورها مسئولینی دارند که گاه گداری کارهایی می کنند (یا کارهایی نمی کنند) و یا حرف هایی می زنند که آدم مجبور است چند وقتی را از فرط شرمندگی و خجالت، پنهان شود!
- برخی از کشورها صدا و سیمای عجیب و غریبی و تا حدودی خنده داری دارند!
- برخی از کشورها مصائبی مانند: پارازیت ، فیلتر ، سانسور و تعطیلی به کل فرهنگ و هنر و بازداشت کردن اهالی هنر را دارند!
- برخی از کشورها مشکل قطع آب ، برق ، گاز دارند!
- برخی از کشورها مشکل گورخواب ها و کولبرها و فقر تاسف برانگیز دارند!
- برخی از کشورها مشکل تظاهر ؛ دروغ و ریا را دارند!
- برخی از کشورها مشکل امنیت و حملات تروریستی دارند!
- برخی از کشورها روشنفکرانی مانند دکتر ازغدی و رائفی پور و حسن عباسی و دکتر روازاده و همچنین نمایندگان مجلس سلفی بگیر و همواره به دنبال عکس دخترخوشگل ها را ندارند!
- برخی کشورها توریست ندارند و پاسپورتشان هم ارزش ندارد!
- برخی از کشورها اصلا موشک ندارند!
و....
پس در همین راستا، عضلات خود را شل کرده، نفس عمیقی بکشید و چشم های خود را ببندید و به کشوری فکر کنید که هیچ مشکلی ندارد و همه چیز در آنجا گل و بلبل و جنیفرلوپز و سوفیا لورن است. در مخیله خود تا می توانید از چنین کشوری لذت ببرید. اگر هم نمی توانید چنین کشوری را تجسم کنید به یک کیک خامه ای و یا حداقل به یک بستنی زعفرانی فکر کنید و خوشحال و شادمان شوید. اگر باز هم چنین چیزهایی را ندیده اید و نمی توانید تصورشان کنید به دماغ گنده صاحب خانه اتان فکر کنید و از عمق وجود به آن بخندید. حتی می توانید آروغ بزنید و در کنار خانواده اتان بخندید چون سوژه مهم نیست؛ نگاه ما و ذهن و افکار ما مهم است !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌ یک روانشناس برجسته برای تحمل شرائط فعلی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..