تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکود مسکن از مرداد ۹۷ شروع شد

۷۷۵۶۶۲

۵۳ بازدید

مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی با بیان اینکه ارزش افزوده بخش مسکن در حال حاضر مثبت است گفت: معاملات انجام شده مسکن نشان دهنده رونق بازار مسکن نیست.

تسنیم نوشت: مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی با بیان اینکه ارزش افزوده بخش مسکن در حال حاضر مثبت است گفت: معاملات انجام شده مسکن نشان دهنده رونق بازار مسکن نیست.

علی چگنی از نیاز جامعه به 800 هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: بازار مسکن کشور همیشه رکود و رونق زیادی داشته است.

مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی افزود: از شهریور ماه گذشته معاملات کمتر شده است اما باز هم مثبت است.

او با استناد بر مطالعات بخش مسکن در افق 10 ساله کشور گفت: علاوه بر نوسانات خرید و فروش و معاملات مسکن در تهران، بازسازی مسکن شهری و روستایی را هم باید به رکود و رونق بازار مسکن اضافه کرد.

چگنی بخش قیمت، رونق یا رکود مسکن را ناشی از اقتصاد کلان کشور عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی در مقایسه با قیمت مسکن افزایش بیشتری یافته است. کسادی در خرید و فروش در ماه گذشته وارد شده است اما تولید مسکن همچنان ادامه دارد و در نوسان است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مسائل داخلی و بین المللی بر اقتصاد و مسکن کشور تاثیر گذاشته است. رقبت تولید کننده با گرانی مصالح ساخت و ساز کاهش پیدا می کند.

چگنی به نقل از رئیس اتحادیه آهن گفت: آهن آلات 100 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی با تاکید بر تاثیر تحولات سیاسی و اقتصادی بر بازار مسکن کشور گفت: باید شرایط پیش آمده در نوسانات بازار مسکن را مدیریت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکود مسکن از مرداد ۹۷ شروع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..