تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس کمتر دیده شده از ماهایا پطروسیان در ۲۸ سال پیش قبل از به شهرت رسیدن

تصویری قدیمی از ماهایا پطروسیان، بازیگر سینمای ایران در فیلم سینمایی «دیگه چه خبر» به کارگردانی تهمینه میلانی را ببینید

ماهایا پطروسیان در فیلم دیگه چه خبر

تهمینه میلانی به مناسبت فرا رسیدن روز اول مهر و بازگشایی مدارس در روز گذشته, تصویری از فیلم قدیمی خود با عنوان «دیگه چه خبر» را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

«به‌مناسبت روز اول مهر، ماهایا پطرسیان در فیلم «ديگه چه خبر؟» سال توليد ١٣٦٩ به‌عبارتی مي‌شه ٢٨ سال پيش!

چقدر سر به تصوير كشيدن اين دختر طبيعی از ديد من، و زبان دراز، از ديد اونا، زجرم دادند، اولين فيلم طنز تاريخ سينمای ايران كه قهرمان اولش يك دختر است.

پيش از اين فيلم، باور بر اين بود كه فيلم طنز زنانه نمی تواند در گيشه موفق باشد ، اما يكسال بعد كه از توقيف درآمد و اكران شد پرفروشترين فيلم سال شد.»


عکس و متن منتشر شده توسط تهمینه میلانی

عکس و متن منتشر شده توسط تهمینه میلانی

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس کمتر دیده شده از ماهایا پطروسیان در ۲۸ سال پیش قبل از به شهرت رسیدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..