تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلوده‌ترین مکان‌هایی که با آنها سر و کار داریم

۷۷۵۶۴۴

۱۹۴ بازدید

خبرگزاری فارس: اگر در یک نظرسنجی از افراد بپرسند که کثیف‌ترین مکانی که در آن زندگی می‌کنیم کجاست بدون شک می‌گویند توالت‌‌ها؛ اما شاید جالب باشد که بدانید که برخی مکان‌ها و وسایلی که با آنها سر و کار داریم از توالت هم کثیف‌ تر هستند.

در اینجا با برخی از این مکان و وسایل آشنا می‌شوید.

1-موبایل و تبلت

تحقیقات نشان داده که میزان باکتری روی موبایل ده برابر و روی تبلت ۳۰ برابر توالت است.

2-صفحه کلید کامپیوتر

افراد از صفحه کلید کامپیوتر به خصوص در محل کار در ساعت‌های طولانی استفاده می‌کنند. شکاف‌های بین کلیدها نیز محل مناسبی برای خرده‌های مواد غذایی است بخصوص آنکه بسیاری جلوی کامپیوتر غذا می‌خورند.

تحقیقات در این مورد نشان داد که کیبوردها حداقل 5 بار آلوده‌تر از توالت هستند.

3-ماشین لباسشویی

بسیاری تصور می‌‌کنند که اگر لباس‌ها را در ماشین لباسشویی بریزند کاملا تمیز می‌شود اما لباسشویی نیز می‌تواند محیط مناسبی برای باکتری‌ها باشد.

هنگامی که لباس‌های بسیار کثیف را در داخل ماشین لباسشویی می‌ریزید امکان انتقال باکتری به لباس‌های دیگر وجود دارد.

4-حوله

حوله‌ها محل خوبی برای باکتری‌ها هستند. حوله‌های مرطوب زمینه رشد باکتری را فراهم می‌کنند. همچنین حوله‌های آشپزخانه که در معرض مواد غذایی مختلف قرار می‌گیرند آلوده‌ترین اشیاء خانه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلوده‌ترین مکان‌هایی که با آنها سر و کار داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..