تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم رژه نیروهای مسلح در کردستان برگزار شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نیروهای مسلح مستقر در این استان با برگزاری رژه، اقتدار و آمادگی خود را برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در سنندج رژه نیروهای نظامی و انتظامی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بلوار آزادگان برگزار شد و یگان های نمونه نیروهای مسلح (ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی، بسیج مردمی) از مقابل کلام الله مجید رژه رفتند و قدرت و آمادگی دفاعی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

تیم های رژه موتوری، تانک، خودرویی و پیاده نظام با نظم خاصی از جلوی جایگاه رژه رفتند و مقتدرانه نشان دادند جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کردستان از جمله سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مردمی آماده دفاع در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز به ایران اسلامی است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان این استان حضور داشتند.

31 شهریور همزمان با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 59 تا 6 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

برگزاری آیین  رژه نیروهای مسلح در کردستان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم رژه نیروهای مسلح در کردستان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..