تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ولی فقه استان کردستان در جمع عزاداران شهرستان قروه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه استان کردستان در جمع عزاداران شهرستان قروه گفت:این مجالس عزاداری مورد توجه خدا ورسول خداست.

وی افزود : پیامبر همه ما را به عزاداری امام حسین دعوت کردند وهمه عزاداری ها باید برای حسین ویارانش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به عزادارن ودلدادگان حسینی اظهار داشت:این عشق به اهل بیت است که عزاداری می کنید این عزاداری ها به نفع شماست برای اینکه در مسیر باشید ومنحرف نشوید.

وی با اشاره به سخنان امام سجاد(ع) که می فرماید همه ما در مسیر ازمایش الهی هستیم گفت:استحکام ایمان وبصیرت نافذ از نتایج ازمایشات الهی است .

وی افزود:امام راحل در مورد عزاداری های شهادت امام حسین ویارانش فرمودند این عزاداری ها اسلام را زنده نگه داشته است.

وی در ادامه گفت:دین خدا ونام پیامبر با نام حسین می ماند و خونی که در رگهای مسلمین می جوشد از فرهنگ حسین وفرهنگ شهادت است که خداوند به مردم ما عنایت فرمودند.

انتهای پیام/م/پ

عزاداری برای امام حسین (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ولی فقه استان کردستان در جمع عزاداران شهرستان قروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..