تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واقعه عاشورا قدم به قدم درس‌هایی از قرآن است

واقعه عاشورا قدم به قدم درس‌هایی از قرآن استحجت الاسلام سید جواد بهشتی سخنران و کارشناس مذهبی، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره درس های قرآنی واقعه عاشورا گفت: سرگذشت حضرت ابراهیم خلیل الله (ع) و حضرت اسماعیل بارها در قرآن به آن اشاره شده است، درواقع حضرت ابراهیم (ع) به دفعات بسیار از خداوند تقاضای فرزند می‌کرد: «رب هب لی من الصالحین»؛ «خداوندا! فرزندان صالح به من عطا کن.» حضرت اسماعیل (ع) پس از سالها به هاجر و حضرت ابراهیم (ع) تقدیم شد و بلافاصله پیامبر خدا بارها مورد امتحان قرار گرفت، تا جایی که حضرت ابراهیم (ع) فرزند و همسر خود را در بیابان های صفا و مروه رها کرد و همسر او برای پیدا کردن آب هفت بار مسیر صفا و مروه را دوید تا چشمه آب از زیر پای طفلش جوشید.

شما اگر این داستان را با خودتان مرور کنید، متوجه می شوید که تا چه اندازه حضرت علی اصغر (ع) نزد خداوند آبرومند است. چراکه امام حسین (ع) برای طلب آب طفل شیرخواره خود را بر یک دست و قرآن را بردست دیگری گرفت و حجت را بر همگان تمام کرد. ما از این روایت و واقعه باید درس بگیریم که همه جریان حادثه کربلا، درس‌هایی از قرآن است و پایه و اساس آن معرفت قرآنی و الهی است.

شما در ادامه می توانید مشروح این مصاحبه را مشاهده کنید؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واقعه عاشورا قدم به قدم درس‌هایی از قرآن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..