تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان ۶ کشته برجای گذاشت

ساعت 24- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه وانت حامل سوخت قاچاق با دو خودوری سواری در محور زاهدان به خاش، ۶ کشته برجای گذاشت.

فریبرز راشدی اظهار داشت: ساعاتی قبل در پی برخورد یک دستگاه وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق با دو خودوری سواری پژو و پراید در محور زاهدان به خاش حوالی «چانعلی»، متاسفانه ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه پس از این حادثه بلافاصله تیم های اورژآنس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان ۶ کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..