تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرام‌بخش‌هایی که عوارض ندارند/ صبحانه‌ای برای داشتن کودکی باهوش/ گیاهی کوهستانی که کبدتان را سرحال می‌کند/ چای را با این خشکبار محبوب بنوشید و سالم بمانید

محققان معتقد هستند که عدسی یک صبحانه انرژی‌زا برای کودکان است چرا که عدس ضد استرس است و به کاهش کلسترول کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

عوارض مصرف قرص آستامینوفن کدئین

با شروع فصل سرد سال اغلب افراد دچار سرماخوردگی می‌شوند؛ برای اینکه از این بیماری رها شوند به سراغ داروهایی می‌روند که شدت بیماری آن‌ها را کاهش دهد، اما گاهی این داروها نه تنها بیماری را بهبود نمی‌بخشد بلکه شدت آن را بیشتر می‌کند و عوارض زیادی برای فرد به همراه دارد، خوب است عوارض قرص استامینوفن را بدانید و از مصرف خودسر آن پرهیز کنید، احساس مریضی، یبوست، احساس سرگیجه یا خواب‌آلودگی، خشکی دهان، تعریق و درد شکم از عوارض مصرف این قرص است که باید حتما با تجویز پزشک مصرف شود.

////

چاى را با کشمش بخورید

محققان طب سنتی معتقد هستند که کشمش یک آنتی اکسیدان قوی است که بدن را از پوکى استخوان در امان نگه می‌دارد لذا اگر این آنتی اکسیدان را همراه با چای مصرف شود حافظه را تقویت می‌کند و استرس را کاهش می‌دهد، علاوه بر این سستی بدن را رفع و دهان راخوشبو و گرفتگی عضلانی را بهبود می‌بخشد، همچنین مصرف کشمش به همراه عسل باعث رفع کم خونی می‌شود علاوه بر این برای رفع کم خونی می‌توانید روزی  2 تا سه عدد خرمای تازه بخورید.

////

فواید مصرف ریواس

گیاه ریواس یکی از گیاهان کوهستانی است که اکثرا در فصل بهار به صورت خودرو در کوه‌ها رشد می‌کنند و مصرف آن خواص فراوانی دارد؛ خوب است بدانید که مصرف ریواس از عوارض ناشی از گرمی پیشگیری می‌کند، به خصوص برای کسانی که کبد گرم دارند، دهان آن‌ها تلخ است و عطش زیادی دارند، بسیار مفید است، این گیاه به عنوان فعال کننده‌ی عملکرد دستگاه گوارش است، علاوه بر این ریواس باعث تحریک ترشح نمک های صفراوی از کبد می‌شود که به تنظیم جذب چربی از روده کمک شایانی می‌کند.

////

صبحانه به کودکانتان عدسی بدهید

محققان معتقد هستند که عدسی یک صبحانه انرژی‌زا برای کودکان است چرا که عدس ضد استرس است، به کاهش کلسترول کمک می‌کند و افزودن ۵۰ گرم از آن به رژیم غذایی بیماران دیابتی موجب کاهش قابل توجه سطح قند خون آن‌ها به هنگام ناشتا می‌شود؛ توصیه می‌شود عدسی را به همراه آبلیمو مصرف کنید چرا که اگر عدسی با لیمو ترش مصرف شود می‌تواند مغز را فعال و برای یادگیری آماده کند، از این رو توصیه می‌شود حداقل هفته‌ای یک بار عدسی مصرف کنید و آن را حتما به کودکانتان بدهید.

////

چای گل‌گاوزبان و سنبل‌طیب

گل گاو زبان، طبیعتی گرم و تر دارد که ضد ّسودا و صفرا است و آرامبخش اعصاب، خواب آور و مسکّن سردردهای عصبی و دردهای کلیوی و کاهش دهنده فشارخون است؛ سنبل طیب هم با طبیعت گرمی که دارد، ضدّ قولنج و اسپاسم‌های عضلانی و مفید در درمان تشنّج و صرع است، لذا این دو گل را با یکدیگر ترکیب و دم کرده آن را میل کنید.

////

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرام‌بخش‌هایی که عوارض ندارند/ صبحانه‌ای برای داشتن کودکی باهوش/ گیاهی کوهستانی که کبدتان را سرحال می‌کند/ چای را با این خشکبار محبوب بنوشید و سالم بمانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..