تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت ترسناک سگ رباتی +فیلم

پیشرفت ترسناک سگ رباتی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گذشته‌های دور هیچ‌وقت مردم به ذهنشان هم خطور نمی‌کرد که روزی ماشین‌ها جای انسان‌ها را در بسیاری از امور بگیرند. اما حالا این دستگاه‌ها به کمک انسان آمده اند. ربات‌ها با اشکال مختلف وارد زندگی ما شده اند و هر کدام با قابلیت‌های مختلفشان قسمتی از زندگی ما را پر کردند. با تکنولوژی هوش‌مصنوعی پیشرفت ربات‌ها هم چند برابر شده است. حالا آن‌ها توانایی فکر کردن، یاد گرفتن و تصمیم‌گیری دارند. این پیشرفت کمی ترسناک به نظر می‌رسد.


ربات‌ها بسیار پیشرفته‌تر از دوران گذشته شده اند. آن‌ها اکنون توانایی فکر کردن دارند. این پیشرفت‌ها گاهی برای ما ترسناک هستند. یک نمونه از این پیشرفت نحوه‌ی بازکردن درب توسط این سگ رباتی است. در کلیپی که روز دوشنبه در کانال یوتیوب بوستون دینامیک گذاشته شد، ویژگی جدید سگ رباتی SpotMini نشان داده شد. اکنون این ربات می تواند درب‌ها را باز کند و دوستانش را بیرون ببرد.

این ربات به تازگی توانسته است روش باز کردن در با استفاده از دستگیره را یاد بگیرد. او حتی در را برای عبور دوستان رباتی خود باز نگه می‌دارد. شرکت سازنده این ربات، بوستون دینامیکس (Boston Dynamics)در فیلم جدیدی از این قابلیت رونمایی کرده است. برای این سگ رباتی باز کردن در مانند یک عادت شده است به طوری که حتی از پای خود برای نگه‌داشتن در زمانی که بازویش را از آن جدا کرده است، استفاده می‌کند و سپس در را از سمت دیگر آن هل می‌دهد و تا زمانی که دوستش از در رد نشده است آن‌ را باز نگه‌ می‌دارد. این قابلیت جدید در SpotMini آن را بیشتر شبیه ربات فیلم علمی-تخیلی آینه سیاه (Black Mirror) می‌کند. البته کمی زمان می‌برد که این ربات در را باز کند ولی بازهم این قابلیت گام بزرگی در ساخت ربات است. در ادامه فیلم این ربات را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: تاثیر رایانه بر خواب فرزند شما

انتهای پیام/

پیشرفت جدید سگ رباتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت ترسناک سگ رباتی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..