تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلقک شدن آرزوی این آرایشگر است +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریچی ساکن لس آنجلس آمریکا از سالهای اولیه زندگی‌اش آرزو داشت تا دلقک شود اما سرنوشت او را به سمت دیگری سوق داد و او حرفه آرایشگری را پیش گرفت اما هرگز آرزویش را فراموش نکرد و مشتریان خود را با شوخی ها و ترفندهای دقلک بازان سرگرم می کند. ریچی بخاطر کارش نمی توانست گریم دلقک را روی صورت طراحی کند چون این کار روزانه زمان زیادی می برد و به دلیل مشغله زیاد عرق می کرد و گریم ها پاک می شدند.

بنابراین تصمیم گرفت تا با خالکوبی گریم صورتش را دائمی کند و مدتها به شکل دلقلک باقی بماند. او وسایلی مربوط به دلقک شدن را جمع آوری کرده بود و اکنون در آرایشگاه خود از آنها استفاده می کند.دلقک شدن یک بیماری برای او محسوب می شود چون با این کار همسر و دخترش را از دست داد .آنها دوست ندارند تا ریچی را همیشه به شکل دلقک ببینند. اما او دلسرد نمی شود و به کارش ادامه می دهد چون معتقد است نباید خنده از روی لبانش پاک شود.

دلقک شدن آرزوی کمدی این آرایشگر است+تصاویر

دلقک شدن آرزوی کمدی این آرایشگر است+تصاویر

دلقک شدن آرزوی کمدی این آرایشگر است+تصاویر

دلقک شدن آرزوی کمدی این آرایشگر است+تصاویر

انتهای پیام/

آرزوی عجیب این مرد آرایشگر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلقک شدن آرزوی این آرایشگر است +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..