تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری: تمرکز بازیکنان پرسپولیس بر روی دربی است

بازیکن پرسپولیس گفت: تمرکز تیم بر روی دربی است و امیدوارم با پیروزی در این دیدار روند رو به رشد پرسپولیس را حفط کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد انصاری بازیکن پرسپولیس پس از برد سپیدرود بیان کرد: بازی بسیار سخت و خوبی را مقابل سپیدرود پشت سر گذاشتیم . سپیدرود بازی بسیار خوبی را از خود ارائه داد . ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل شان کنیم .

او گفت : دربی شرایط خاص خود را دارد و نمی توان ان را با دیگر باری ها مقایسه کرد. تمرکز تیم از حالا به بعد بر روی دربی است.  برای تیم پرسپولیس دربی و لیگ قهرمانان بسیار مهم است . امیدوارم با برد مقابل استقلال روند رو به رشد تیم حفظ شود.

انصاری در پایان گفت : من اطلاعی از خواسته باشگاه برای به تعویق انداختن دربی ندارم . ما فقط ۱۱ بازیکن نیستم و امشب ثابت کردسم بازیکنان بسیار خوبی داریم که می توانند نتایج را به نفع تیم کنند.

بیشتر بخوانید:

حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس - سپیدرود

تعویض طلایی برانکو و 3 امتیاز شیرین برای سرخپوشان

حاجی بیگی: برای بازی دربی چند روز استراحت می کنیم

برانکو: پاداش تلاش بازیکنان را گرفتیم

عالیشاه: امیدوارم خستگی بازیکنان در بازی دربی تاثیری نگذارد

انتهای پیام/

اظهارات انصاری پس از برد مقابل سپیدرود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری: تمرکز بازیکنان پرسپولیس بر روی دربی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..