تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوژه شدن گزارشگر بازی پرسپولیس در فضای مجازی

محمدرضا بالاپور گزارشگر بازی پرسپولیس سپیدرود رشت بود که با نحوه گزارش خود سوژه کاربران در فضای مجازی شده است

انتقاد از نحوه گزارش محمدرضا بالاپور

گزارش گزارشگر بازی پرسپولیس و سپیدرود رشت در همین یکی دو ساعت با انتقادات شدید فوتبالدوستان مواجه شده است. محمدرضا بالاپور امروز این بازی را به شکلی گزارش کرد که به نظر می‌رسد یکی از بدترین و ضعیف‌ترین گزارش‌های چند وقت اخیر را شاهد بوده‌ایم.

از صبح دیروز در خبرها آمده بود که بازی پرسپولیس و سپیدرود را محمدرضا احمدی گزارش خواهد کرد. اما وقتی سوت آغاز بازی زده شد، این صدای محمدرضا بالاپور بود که از گیرنده‌ها شنیده می‌شد. خیلی زود مشخص شد که بینندگان تلویزیونی نباید روی گزارش این بازی برای افزایش جذابیت آن حساب کنند.

گزارش بالاپور در این بازی سرشار از حاشیه‎روی‌های بی مورد، اشتباهات متعدد در تشخیص بازیکنان و دادن اطلاعات بی‌ارزش به بینندگان بود. او دقایق زیادی از بازی را به ارائه تاریخچه باشگاه سپیدرود، مدیران، مربیان و بازیکنان سابق این تیم اختصاص داد و طبیعی بود که از جریان بازی هم دور بماند. در دقایقی از بازی هم به نظر می‌رسید در حال راهنمایی بازیکنان پرسپولیس برای باز کردن دفاع سپیدرود است!

بلافاصله بعد از پایان بازی بود که انتقادها از گزارش او در فضای مجازی اوج گرفت. یکی از کاربران گزارش او را شبیه به قرص خوابی قوی دانسته بود! دیگری نوشته بود: «صدای گزارشگر جوریه که حس می‌کنم دارم راز بقا می‌بینم!»

یکی دیگر هم نوشته بود: «گزارش بازی جوریه که انگار گزارشگرو از خواب بیدار کردن و بهش گفتن بیا بازی رو گزارش کن!» کاربر دیگری نوشته بود: «آخرین بار که بالاپور یک بازی را گزارش کرد دلار 3هزار تومان بود.»

یا این یکی: »بالاپور ال‌کلاسیکو رو هم گزارش کنه حوصله آدم سر میره چه برسه به این بازی.» یکی دیگر هم نوشته بود: «فک کنم گزارشگر بازی از شبکه چهار فرار کرده.» و در نهایت این کامنت: «بالاپور ثابت کرد که گزارشگر داغون‌تر از علیفر و سیانکی و یوسفی و... هم پیدا میشه.»

این اولین بار نیست که گزارش بالاپور سوژه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می‌شود. او پیش از این هم با گزارش‌هایی به همین شکل صدای مخاطبان را درآورده بود و عجیب است که با وجود همه انتقادها هیچ تلاشی برای پیشرفت و بهتر شدن از او نمی‌بینیم. او حالا دقیقا در همان نقطه‌ای ایستاده که چند سال پیش در هنگام اولین گزارش خود قرار داشت و با روندی که از او می‌بینیم بعید است از این به بعد هم پیشرفتی در کار او دیده شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوژه شدن گزارشگر بازی پرسپولیس در فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..